Now everything is gone

                                    

Det här är jag. Jag heter Vendela. Har precis kommit hem från Torquay, där jag har tillbringat två veckor på en språkresa. Det var alldeles underbart, jag har dock saknat lite människor hemma. Väldigt mycket. Och på lördag tar jag min väska och far till Gotland. Jag plus släkten mitt ute i ingenstans. Datorn ska bli min vän där.

Jag hade världens bästa språkresa. Den var magisk, fantastisk, otrolig, underbar, vacker. Egentligen var den obeskrivlig, för alla dessa ord kan inte beskriva hur bra det var. De orden gör inte resan rättvisa. Verkligen inte.

Lyssnar just nu på: Here, There And Everywhere- The Beatles
Låten är vacker och jag lyssnar just nu på min favoritskiva.
Det är en blandskiva som jag fått från en väldigt vacker människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0