Sen kom ingenting



Gotland. Här kommer jag. Opepp. Yes. Men har laddat med böcker, filmer, skivor och ritblock. Det borde räcka för en vecka. Vad vet jag, det kanske till och med blir roligt. Men njet. Misstänker motsatsen. Och jag ska tvinga mig upp vid halv fem. Wii. Onajs. Min plan är att sova i bilen + på båten. Yeah.

Och att packa! Jag har precis packat upp allting, då ska jag slänga ner allt igen. Fast nu är det nytvättat, thank God. Denna gång är väskan dock mindre. Det gäller ju bara en vecka.

Just nu lyssnar jag på: Ingenting
Inte bandet [ingenting], inte låten Ingenting med Kent, utan
det är helt tomt. Tyst. TV'n är på i bakgrunden. Tror min mor
ser på TV. Men jag lyssnar på ingenting. Vad lugnt.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0