GOTLAND.



Tiden går snabbt. Jag hinner inte tänka. Jag hinner inte reflektera. Så har det varit hela året. Saker och händelser har skett så snabbt så jag inte hunnit se vad som hänt innan nästa sak dyker upp.

Imorgon far jag till Gotland. En vecka i ett hus med en släkt. Den Rundbergska släkten. Vi äter, sjunger och är galna. Kommer bli intressant. Båten går tidigt, och det innebär att jag kommer gå upp extremt tidigt. Damn.

Idag var en lyckig dag i matrialistisk väg. Jag införskaffade mig en ny mobil. Än så länge är jag nöjd, men jag har bara haft den i min ägo i fyra timmar.

Just nu lyssnar jag på: Det är så jag säger det - Håkan Hellström
Inte en av hans bäst, men fortfarande vacker. Många minnen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0